На "Пульс" звернулося 103 запорізьких платника
| просмотров: 5586

На "Пульс" звернулося   103  запорізьких платника

 

Саме стільки  Міністерством доходів і зборів України отримано на  кінець  серпня поточного року  телефонних дзвінків від  платників податків Запорізького регіону, які звернулись на сервіс «Пульс». З них  97 питань вже вирішені, надані  відповіді,  про що  заявникам повідомлено, а 6 знаходяться  на  відпрацюванні.

В ГУ Міндоходів у Запорізькій області нагадують: цей сервіс розрахований на протидію корупції у відомствах, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.

 

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс приймає звернення представників бізнесу не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. "Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотнього зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.

 

ГУ Міндоходів у Запорізькій області

Календарь
Пн Вт Ср Чт Пн Сб Вс
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31