На "Пульс" звернулося 103 запорізьких платника
| просмотров: 6228

На "Пульс" звернулося   103  запорізьких платника

 

Саме стільки  Міністерством доходів і зборів України отримано на  кінець  серпня поточного року  телефонних дзвінків від  платників податків Запорізького регіону, які звернулись на сервіс «Пульс». З них  97 питань вже вирішені, надані  відповіді,  про що  заявникам повідомлено, а 6 знаходяться  на  відпрацюванні.

В ГУ Міндоходів у Запорізькій області нагадують: цей сервіс розрахований на протидію корупції у відомствах, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.

 

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс приймає звернення представників бізнесу не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. "Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотнього зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.

 

ГУ Міндоходів у Запорізькій області

Календарь
Пн Вт Ср Чт Пн Сб Вс
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31