|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
На "Пульс" звернулося 103 запорізьких платника
19.09.2013 14:49
| просмотров: 6228
На "Пульс" звернулося 103 запорізьких платника
Саме стільки Міністерством доходів і зборів України отримано на кінець серпня поточного року телефонних дзвінків від платників податків Запорізького регіону, які звернулись на сервіс «Пульс». З них 97 питань вже вирішені, надані відповіді, про що заявникам повідомлено, а 6 знаходяться на відпрацюванні. В ГУ Міндоходів у Запорізькій області нагадують: цей сервіс розрахований на протидію корупції у відомствах, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс приймає звернення представників бізнесу не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. "Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотнього зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи. Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.
ГУ Міндоходів у Запорізькій області |
Календарь
|