|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Фізична особа – підприємць і первинні документи
07.05.2015 15:55
| просмотров: 5515
Чи необхідно фізичній особі – підприємцю платнику єдиного податку 2 групи мати первинні документи на закупівлю товарів, які використовуються у господарській діяльності?
Для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених первинними документами.
Зазначена норма передбачена статтею 44 Податкового кодексу України і загальною для платників всіх систем оподаткування, в тому числі платників, які застосовують спрощену систему оподаткування. Таким чином фізичній особі – підприємцю платнику єдиного податку 2 групи необхідно мати первинні документи на закупівлю товарів, які використовуються у господарській діяльності. Слід зазначити, що платники податків зобов'язані забезпечити зберігання вищезазначених документів, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного терміну подання такої звітності. У разі ліквідації платника податків названі документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву. |
|