«Вісник» - професійне видання для платників податків №1
| просмотров: 7133

«Вісник»  - професійне видання для платників податків №1 

 

Якщо Ви прагнете бути обізнаним у всіх новаціях законодавства, незамінним навігатором може служити журнал - «Вісник» Міністерства Доходів і зборів України»». Через велику конкуренцію серед засобів масової інформації, мета кожного видання – утримання свого постійного читача. Саме тому на сторінках «Вісника» можна отримати офіційну інформацію від Міністерства доходів і зборів України, так мовити, з перших вуст.

Щотижня для читачів журналу подається свіжа інформація про зміни та перспективи розвитку оподаткування і митних процедур, відомчі накази, листи, роз’яснення, оперативні відповіді на практичні запитання, актуальні статті на економічну і бізнес тематику.Вартість передплати місячного комплекту журналу для юридичних і фізичних осіб встановлена в сумі 98,00 грн.,


З 2014 року передплатники журналу щомісяця отримуватимуть додаткові авторські практичні посібники із серії «Професійна бібліотека бухгалтера і підприємця», підготовлені найкращими фахівцями України з питань оподаткування та бухгалтерського обліку.


Практичні посібники входитимуть у вартість передплати (98,00грн. на місяць) та доставлятимуться з одним із випусків журналу 1 раз на місяць.


Повну інформацію про оновлений журнал «Вісник Міністерства доходів і зборів України» та іншу корисну інформацію для роботи читайте на сайті visnuk.com.ua.


Банківські реквізити філії державного підприємства «Сервісно-видавничий центр Міністерства доходів і зборів України » у Запорізькій області:

р/р № 26009195661

ЄДРПОУ 38390630.

МФО 320478

АБ „Укргазбанк”         Останній термін передплати на наступний місяць – 23 число поточного місяця.

 

 

Центром обслуговування надано 33830 послуг

 

Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків сьогодні можутьоперативно та безкоштовно отримати 34 вида адміністративних послуг. Зокрема, серед таких послуг, які пропонуються,  – реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту тощо.  Перевага Центру обслуговування платників податків полягає в компактності та зручності.


З початку 2014 року до Енергодарської ОДПІ через цетри обслуговування платників звернулось 22899 відвідувачів, з них: з питань отримання адміністративних послуг – 2450 особи; з питань отримання інформаційних та інших послуг – 20449 осіб.


Для зручності платників податків в приміщенні ЦОП знаходиться відділ реєстрації користувачів при Головному управлінні Міндоходів у Запорізькій області «Центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів», який видає безкоштовні ключі електронно цифрового підпису. Даною послугою вже з початку поточного року скористувалося 1502 платників, які замовили посилені сертифікати ключів.


 Найбільш актуальними перевагами щодо звітування в режимі он-лайн є:

-          можливість звітувати не лише до органів Міндоходів

-          платники податків можуть укладати з іншими суб’єктами господарювання договори в електронній формі;


За ініціативою Міністерства доходів і зборів України термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшився від 1 до 2 років.


«Пульс» приймає звернення


„Пульс ” - це інтерактивний сервіс запроваджений Міністерством доходів і зборів України. Він був створений насамперед як антикорупційним проект, покликаний подолати корупцію в лавах податківців, знищити перешкоди на шляху здійснення підприємцями їх діяльності та усунути труднощі спілкування.


Принципом роботи цього сервісу є зворотній зв’язок. Так зателефонувавши за номером (044) 284-00-07 кожен зможе повідомити про неправомірні чи корупційні дії податківців. За результатами такого звернення на «Пульс» проводиться перевірка і вживаються відповідні заходи, про що згодом повідомляють звернувшегося. Зауважимо, що телефонна лінія працює цілодобово.


Протягом січня-квітня 2014 року до Енергодарської ОДПІ надійшли 3 інформаційні картки в рамках відпрацювання проекту "Пульс".


Енергодарською ОДПІ постійно вживаються заходи щодо недопущення наявності черг при наданні адміністративних послуг для забезпечення якісного та належного обслуговування платників податків.


 

Скринька для побажань та пропозицій щодо удосконалення законодавства і поліпшення роботи органів Міндоходів.


В Енергодарському центрі обслуговування платників працює спеціальна скринька для побажань та пропозицій щодо удосконалення законодавства і поліпшення роботи органів Міндоходів.


З метою удосконалення законодавства та поліпшення роботи органів Міндоходів, кожен маєможливість  залишити свої побажання, пропозиції.


Такий зворотній зв'язок, запевняють у Енергодарській ОДПІ, сприяє підвищенню рівня взаємної інформованості між органами Міндоходів та усіма платниками, дає можливість з'ясувати найактуальніші проблеми.

 

 

Інформаційно-комунікаційний сектор

Енергодарської ОДПІ 

Календарь
Пн Вт Ср Чт Пн Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30