|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
На "Пульс" Міндоходів звернувся 41 запоріжець
12.03.2014 11:56
| просмотров: 6478
На "Пульс" Міндоходів звернувся 41 запоріжець
Саме стільки платників податків Запорізької області з початку поточного року адресували свої запитання на сервіс Міністерства доходів і зборів України. 35 з них стосувалися питань податкової звітності, реєстрації податкових накладних, роботи органів Міндоходів. У 6 зверненнях йшлося про питання при митному оформленні вантажів.
На сьогодні 39 звернень вже опрацьовано і ті громадяни, які адресували свої запитання на "Пульс", отримали відповіді. Два запитання нині знаходяться у стадії вирішення. "Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотного зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
"Пульс" надає представникам бізнесу можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників органів Міндоходів та оперативно розв'язати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.
ГУ Міндоходів у Запорізькій області |
|