|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Що таке «запит на інформацію» та в чому різниця між запитом та зверненням громадян?
25.09.2013 12:12
| просмотров: 6365
Що таке «запит на інформацію» та в чому різниця між запитом та зверненням громадян? Запит на публічну інформацію – це прохання надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні розпорядника інформації. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
До того ж різниця полягає не тільки у різних поняттях, а й у формі документів. Так, запит на інформацію може бути надано: поштою, факсом, за допомогою телефону та електронною поштою, тоді як звернення громадян надаються письмово або усно на особистому прийомі.
Інформація на запит надається безкоштовно. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, відшкодовуються фактичні витрати на копіювання та друк. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Тоді як, за звернення громадян плата не стягується. |
|