С початку року на „Пульс” зателефонували понад 3,4 тис. громадян
| просмотров: 5964

С початку року на „Пульс” зателефонували понад 3,4 тис. громадян

Антикорупційний сервіс Міндоходів за вісім місяців поточного року опрацював звернення понад 3,4 тис. громадян. З питаннями щодо податкової тематики звернулися майже 3 тис. заявників, митною справою цікавилося 496 платників.

Як і раніше, у переважній більшості наші громадяни  використовують „Пульс” для з’ясування питань щодо організації роботи органів Міндоходів. Цієї тематики стосувалися майже 1,4 тис. звернень.


Особливостями реєстрації платником ПДВ цікавилися 174 громадян, з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 170 платників.


Про проблеми, які виникли при поданні звітності та реєстрації податкових накладних, повідомили 942 заявника, а про затримку митного оформлення товарів – 269. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 142 звернення, або 4% від загальної кількості звернень.


95 відсотків усіх звернень вже опрацьовано та поінформовано про результати заявників.


Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Календарь
Пн Вт Ср Чт Пн Сб Вс
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31