Про електронне спілкування
| просмотров: 5891

Про електронне спілкування

 

Чи потрібно переукладати договір про надання звітності в електронному вигляді після закінчення терміну його дії? 


Договір про визнання електронних документів діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу державної податкової служби нові посилені сертифікати, договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.


Орган Міндоходів має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нових посилених сертифікатів відкритих ключів замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації.

 


Яким чином підтверджується факт прийняття податкової звітності в електронному вигляді?

 
Факт приймання звіту в електронній формі від платника податків підтверджується другою квитанцією, у якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки електронного цифрового підпису (ЕЦП), інформація про платника податків (назва та код ЄДРПОУ підприємства), дата та час приймання звіту, реєстраційний номер, податковий період, за який подається звіт, та дані про відправника квитанції.

 
На цю квитанцію накладається ЕЦП централізованою системою електронної звітності, здійснюється її шифрування, після чого друга квитанція надсилається платнику податків засобами телекомунікаційного зв’язку.


Датою та часом надання податкового документа в електронному вигляді є дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

 

Інформаційно-комунікаційний сектор

 Енергодарської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області

Календарь
Пн Вт Ср Чт Пн Сб Вс
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31