Наповнення бюджету – головна мета податківців, а якість обслуговування платників податків – це метод
Наповнення бюджету – головна мета податківців, а якість обслуговування платників податків – це метод її досягнення.
З цією метою для створення комфортних умов платникам податків, належного їх обслуговування, підвищення рівня добровільної сплати податків, формування позитивної громадської думки щодо діяльності ГУ Міндоходів, а також удосконалення системи адміністрування податків і зборів, майже чотири роки поспіль, в Енергодарській ОДПІ вже другий рік працює центр обслуговування платників.
До роботи в Центрі обслуговування платників задіяні фахівці із структурних підрозділів по всіх напрямах діяльності.
З моменту відкриття центру, було надано понад 27,1 тисяч адміністративних та інформаційних послуг. Так, найбільша їх частина близько 20,2 тисяч – це послуги з приймання податкової звітності. Найпопулярніша серед громадян адміністративна послуга - видача картки платника податків (ідентифікаційного номеру) - 3,8 тисяч.
У сервісному центрі працює представництво акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно - довідкового департаменту Головного управління Міністерства доходів і зборів у Запорізькій області, який надає послуги електронно - цифрового підпису (видача безкоштовних електронних ключів). За період функціонування цього центру платникам податків надано близько 1,4 тисячі послуг.
Комфорт і ділова атмосфера, які панують у Центрі обслуговування платників сприяють зростанню надходжень до бюджету.
Забезпечення суб’єктів господарювання необхідними послугами оперативно та на належному рівні - першочергове завдання. Якщо наші платники потребуватимуть нових сервісів, нових розробок, спрямованих на полегшення ведення бізнесу, ми їх будемо створювати.
Отже створення партнерських взаємовідносин із платниками податків забезпечить у перспективі отримання послуг без відвідування органів ГУ Міндоходів.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Енергодарсьоїї ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області